Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  alla bevakningar försvann!  (läst 902 gånger)

electric_boogie

  • Inlägg: 91
    • -
alla bevakningar försvann!
« skrivet: 06 feb-08 kl 13:50 »
det är märkligt... jag tror att alla mina trådbevakningar försvann när ni gjorde uppdateringen av sidan. hemskt irriterande. har sett en massa ämnen  nu som jag prenumererade på och som det har skrivits nya svar i, men som jag ej har fått e-post-underrättelse om. måste ha blivit någon bugg eller så under uppdateringen. går det att fixa till på nåt sätt?
~ Be the change you want to see in the world ~

Webmaster

  • Inlägg: 56
    • Småland
    • Stjärnås Djur och Fjäder
SV: alla bevakningar försvann!
« Svar #1 skrivet: 07 feb-08 kl 18:56 »
det är märkligt... jag tror att alla mina trådbevakningar försvann när ni gjorde uppdateringen av sidan. hemskt irriterande. har sett en massa ämnen  nu som jag prenumererade på och som det har skrivits nya svar i, men som jag ej har fått e-post-underrättelse om. måste ha blivit någon bugg eller så under uppdateringen. går det att fixa till på nåt sätt?

Hej nej tyvärr försvann detta i konverteringen. Men nästan allt annat fungerar.
Om ett hönshus är ett hus där höns bor i, vad är då ett skithus?


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

297 gäster, 1 användare
ärt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Otroligt mycket läsvärda artiklar. Jag väntar alltid med spänning på nästa nummer, en otroligt bra tidning!
/ Pia Elldalen

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser