Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Akut minigrispassning!!  (läst 824 gånger)

Gris-Eva

  • Inlägg: 1273
  • ~Allt är vackert som ses med kärlekens ögon~
    • Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
Akut minigrispassning!!
« skrivet: 19 dec-09 kl 19:23 »
Finns det någon som kan hysa två kastrerade och tama minigrispojkar i 2-3 månader?
En akutsituation har uppstått för en av mina kunder och jag har inte platsen att kunna hjälpa dom.  :'( Självklart så betalar dom för "grispassningen" och vill inte sälja dom.
Dom älskar verkligen sina grisar.

Dessa grisar bor egentligen inne med dom, men jag tror inte att de tar skada av att bo i ett stall/ladugård med värmelampa och en massa halm.
Det är väldigt akut. Senast den 25 dec behöver dom en tillfällig bostad.

Dom bor just nu i Stockholm, men ska flytta till Göteborg till det hus de renoverar.
kvinnan i paret kommer i från Ryssland och en anhörig till henne har nyligen avlidit så de måste åka dit.

Någon som har ett hörn någonstans? ???
« Senast ändrad: 19 dec-09 kl 21:48 av Gris-Eva »
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

Weasel

  • Inlägg: 1852
    • Skåne
SV: Akut minigrispassning!!
« Svar #1 skrivet: 19 dec-09 kl 19:31 »
Finns det någon som kan hysa två kastrerade och tama minigrispojkar i 2-3 månader?
En akutsituation har uppstått för en av mina kunder och jag har inte platsen att kunna hjälpa dom.  :'( Självklart så betalar dom för "grispassningen" och vill inte sälja dom.
Dom älskar verkligen sina grisar.

Någon som har ett hörn någonstans? ???



Var i sverige gäller det? Och är det grisar som är vana att bo ute eller inne?
Bor i ett hus på landet med mina tre barn. Kuvasz, katter, nakenråttor och hamstrar. Oflar lite för husbehov.

Gris-Eva

  • Inlägg: 1273
  • ~Allt är vackert som ses med kärlekens ögon~
    • Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
SV: Akut minigrispassning!!
« Svar #2 skrivet: 19 dec-09 kl 21:49 »

Var i sverige gäller det? Och är det grisar som är vana att bo ute eller inne?

Jag har lagt till några detaljer i "annonsen"
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

krusbär

  • Inlägg: 17
    • Småland
SV: Akut minigrispassning!!
« Svar #3 skrivet: 22 dec-09 kl 16:53 »
Här finns ett hörn!Passar dom gärna! mysigt med minisar!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

503 gäster, 2 användare (1 dolda)
von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- En tidning med djupa rötter.
/Margit

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser