Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kan höns bo ihop med kaniner?  (läst 6696 gånger)

kervennic

  • Inlägg: 1212
  • vita e vita
    • Övriga världen
SV: Kan höns bo ihop med kaniner?
« Svar #20 skrivet: 12 maj-20 kl 13:40 »
Om man nu förstår vad kaninerna pratar omså torde det vara intressant att få reda på hur dom egentligen känner inför att bo ihopa med höns, eller ens behöva umgås med sådana där människor som tror sig veta allt.
Och att samexistera utomhus är juh i det flesta fall inga större problem. Det klara människor av oxå trots sin inalles för många fall bristande social kompetens.
Det aer kanske battre att umgas med mig aen att stanna ute i naturen: RHVD2 har doedat precis alla vilda kaniner haer, sa att det finns precis ingen att fraga laengre.
RHVD2 kommer fran kina och jag undrade varfoer jag hade sa mycket otur och varfor ingen brydde sig om virus som sprider sig fran Kina daer de slaktar kaniner for pals. Da kom Covid till slut.

Undrar vad skulle haenda om en potent calcivirus sasom RHVD2 hoppar till maniskor. Som tut foer kaniner vaccinet fungerar (foer nuvarande).
vita e vita


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

491 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser