Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kattunge borta  (läst 1084 gånger)

Kattunge borta

  • Inlägg: 1
    • Ångermanland
Kattunge borta
« skrivet: 26 apr-19 kl 10:27 »
Hejsan, när vi nu på morgonen skulle titta till våra 4 kattungar (5 dagar gamla) och mamman som bor i ett rum på övervåningen, så är en kattunge borta! Vi har letat och letat. Men hör inget pip eller hittar den inte. Vi har 3 st dvärghundar men ingen av dem har varit där då de sover med mig nere och stängd dörr. Kattmamman verkar inte orolig. Vad gör vi?
« Senast ändrad: 26 apr-19 kl 10:51 av Kattunge borta »

Nina W

  • Inlägg: 3994
    • Värmland
SV: Kattunge borta
« Svar #1 skrivet: 26 apr-19 kl 11:22 »
Ja, om dörren och alla fönster varit stängda hela natten så är det ju hemskt konstigt. Ibland får kattmammor för sig att flytta sina ungar men i så fall borde hon ha flyttat alla. Kan den som försvann ha dött så att mamman gömt undan den för den skull?


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

670 gäster, 5 användare (1 dolda)
skogskälla, tuslus, fri, Källeberg

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser