Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  bild igen  (läst 1281 gånger)

amaka

  • Inlägg: 49
  • tama och vilda djur - det är jag det
    • Uppland
    • marifa
bild igen
« skrivet: 05 mar-11 kl 18:57 »
hej jag läser allt jag hittar, Nu ska jag försöka enl en mycket förenklad manual jag hittade klicka  svara
Kor är mina favroritdjur. Jag har två beteskor.  Men min taxinna är död.  jag har  4 höns och två småtuppar.De är lite lika kattorna i beteende.min gris  är en mycket gammal gris som blev kvar när jag flyttade hit. Hon nattas varje kväll. Nygammal hund en  släthårig foxterrier. En komplicerad voffse

amaka

  • Inlägg: 49
  • tama och vilda djur - det är jag det
    • Uppland
    • marifa
SV: bild igen
« Svar #1 skrivet: 05 mar-11 kl 19:03 »
och nu är jag här igen och letar efter fler alternativ provar infoga citat först
hej jag läser allt jag hittar, Nu ska jag försöka enl en mycket förenklad manual jag hittade klicka  svara
ja klicka shoose finns inte prövar på bläddra
Kor är mina favroritdjur. Jag har två beteskor.  Men min taxinna är död.  jag har  4 höns och två småtuppar.De är lite lika kattorna i beteende.min gris  är en mycket gammal gris som blev kvar när jag flyttade hit. Hon nattas varje kväll. Nygammal hund en  släthårig foxterrier. En komplicerad voffse

amaka

  • Inlägg: 49
  • tama och vilda djur - det är jag det
    • Uppland
    • marifa
SV: bild igen
« Svar #2 skrivet: 05 mar-11 kl 19:05 »
Titta jag kunde- Så  det är inte så svårt och manualen jag lånade är lätt och bra ska dit och tacka nu. Det blev ingen höna amen en katt min spindelmannenkungen 14 år
Kor är mina favroritdjur. Jag har två beteskor.  Men min taxinna är död.  jag har  4 höns och två småtuppar.De är lite lika kattorna i beteende.min gris  är en mycket gammal gris som blev kvar när jag flyttade hit. Hon nattas varje kväll. Nygammal hund en  släthårig foxterrier. En komplicerad voffse

amaka

  • Inlägg: 49
  • tama och vilda djur - det är jag det
    • Uppland
    • marifa
SV: bild igen
« Svar #3 skrivet: 05 mar-11 kl 19:12 »
Tack jag tackarantingen är det K.A-J 29 april 09 eller Tapio. Jag fattar inte vem som är vem Måste ut ocgh mata grisen nu.  Hej hej.Mallen fungerad utmärkt för mig
Kor är mina favroritdjur. Jag har två beteskor.  Men min taxinna är död.  jag har  4 höns och två småtuppar.De är lite lika kattorna i beteende.min gris  är en mycket gammal gris som blev kvar när jag flyttade hit. Hon nattas varje kväll. Nygammal hund en  släthårig foxterrier. En komplicerad voffse


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

710 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



-  Nya tidningen "goare" att läsa. Innehållet lika intressant som det varit de 14 år vi haft den. Lycka varje gång den kommer i lådan ! :-D
/Magdalena Gustavsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser