...Gamla HondaF400 eller F450 kan möjligtvis ha oljevakt,jag har ingen på min,borde gå någon sladd då till oljenivåpluggen...Fick syn på det i en manual...så man går inte säker...Kan tydligen bestyckas lite hur som helst..såg det i en manual...För mig Honda F450 har styrväxlar eventuellt också en spak som man kan ändra från hög till lågväxel.... Gissar ovanstående inlägg är en bra gissning...Ett toktätt luftfilter kan väl också ställa till det...Har man tur kan man få igång den med startgas och därmed få sug i förgasaren så eventuellt problem släpper där då gällande ovanstående förslag...ill man undersöka funktionen i flottörhuset så kan man lossa det på plats,en skruv under...Vara försiktig,gärna ha något skydd under så man inte tappar bort något...Med flottörhusets plåtkåpa borta kan man lossa bensinslangen och blåsa i den vilket ska gå bra med flottören nere...Lyfter man upp flottören ska det inte gå att blåsa igenom...Lätt det kläggar där så den lilla ventilen fastnar...Kan ju tillägga ...om man skulle ha en oljenivåvakt och oljenivån är låg så har man ingen gnista på stiftet...