Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Brukskörning?  (läst 763 gånger)

mattetillmånga

  • Inlägg: 121
    • Övriga världen
Brukskörning?
« skrivet: 22 aug-09 kl 23:42 »
Jag har tillgång till en "liten" åkerlapp och skulle vilja bruka den med två av mina shettisar som en annorlunda och rolig grej. Vet någon om och var det finns grejer att få tag i - plog, harv etc. Jag kan egentligen inget om åkerbruk, men det går väl att lära sig om inte annat så på sina misstag  ;). Finns det kurser att gå i ämnet? Sökte på nån jordbrukssida (minns ej vilken Lrf?) men hittade inget.... Vet när jag höll på inom 4H att det fanns SM inom åkerplöjning med häst, men ingen aning om hur man får fatt i folk som kan och vet nått.

Wånga Häst

  • Gäst
SV: Brukskörning?
« Svar #1 skrivet: 23 aug-09 kl 11:01 »


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

659 gäster, 3 användare
Skaren, tuslus, Corvus

* Forum

* Om tidningen Åter



- Denna tidning snubblade jag över redan 2002 typ, det bästa att lära sig de mästa. Varje person i detta avlånga land borde läsa denna. Butiker borde ta in dessa... älskar denna tidning. Köpte förut mycket böcker i butiken för många år sedan, men dom kom bort, syrakulturen , ost till husbehov och en del andra.
/ Anna-karin A

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser