Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Köpa kläckägg eller nykläckta kycklingar av köttras  (läst 913 gånger)

Bumbar

  • Inlägg: 31
  • Lyckan är att vara nöjd
    • Skåne
Hej,
finns det någon som säljer kläckägg eller nykläckta kycklingar av köttras till privatpersoner, jag skulle vilja köpa ca 15 stycken? Jag är intresserad av broilers (Cobb/Ross/Rowan Rangers eller annat snabbväxande) som med lite enklare foder och fri rörlighet ger bra kvalité. Förr sålde Blenta och nån mer men det verkar vara borta nu.

Alexn72

  • Inlägg: 1466
    • Skåne
SV: Köpa kläckägg eller nykläckta kycklingar av köttras
« Svar #1 skrivet: 24 feb-22 kl 14:30 »
Hej,
finns det någon som säljer kläckägg eller nykläckta kycklingar av köttras till privatpersoner, jag skulle vilja köpa ca 15 stycken? Jag är intresserad av broilers (Cobb/Ross/Rowan Rangers eller annat snabbväxande) som med lite enklare foder och fri rörlighet ger bra kvalité. Förr sålde Blenta och nån mer men det verkar vara borta nu.
Jag har tidigare köp rr. Det har ju hänt lite saker runt om i världen sen dess... Men inte omöjligt att jag kan köpa en omgång till och dela på

Bumbar

  • Inlägg: 31
  • Lyckan är att vara nöjd
    • Skåne
SV: Köpa kläckägg eller nykläckta kycklingar av köttras
« Svar #2 skrivet: 24 feb-22 kl 14:47 »
Jag har tidigare köp rr. Det har ju hänt lite saker runt om i världen sen dess... Men inte omöjligt att jag kan köpa en omgång till och dela på

Hör gärna av dig om du hittar nått, vi verkar bo hyfsat nära.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

564 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter



- Enormt intressant tidning. Vill köpa tidningar från 2012 men dom är slut, så hur får man tag på dom?
/Tina

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser