Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Voluntär erbjudes  (läst 672 gånger)

JakobJakob

• Södermanland
Voluntär erbjudes
« skrivet: 13 feb-22 kl 10:04 »
Jag och min son (5år) går i självhushållningstankar, men vi har några år kvar innan vi kan ta steget. Vi erbjuder oss själva som drängar för endast för erfarenhetens skull. Vi kan inte mycket, men är båda starka och friska och kan ta i. Söker ett ställe med djur och natur där vi kan erfara hur det är att leva av marken. Fördel om det finns andra barn som kan lekas med. Vi tänker oss först ett litet försök på ett par dagar, där vi ser om det funkar, och sen kanske en längre vistelse. Vi garanterar att ni kommer få ut någonting av oss. Lilleman är stark och ordningsam, men har inte så mycket erfarnhet. Jag är en praktiskt människa, som kan gräva, hugga ved, snickra och annat grovjobb, men vi lär oss gärna andra sysslor som djurhushålling, etc. Spelar ingen roll vart vi far.

Skogsvilde

• Om det inte dödar dig muterar och försöker på nytt
    • -
SV: Voluntär erbjudes
« Svar #1 skrivet: 13 feb-22 kl 10:39 »
Sök som woofare.
Då har du bostad, mat, jobb, och ofta rolig fritid.
E-nr är inte det minsta lilla farliga.
Det kan vara produkten som döljer sig bakom som ställer till det.
Men inte nödvändigtvis.

JakobJakob

• Södermanland
SV: Voluntär erbjudes
« Svar #2 skrivet: 13 feb-22 kl 10:49 »
Sök som woofare.
Då har du bostad, mat, jobb, och ofta rolig fritid.

Ah, precis vad jag letade efter, tack så mycket!

Dela detta:

* Inloggade just nu

173 gäster, 5 användare
Ekis, koi, mohsart, Be, DennisCA

* Forum

* Om tidningen Åter

- Makalöst mysig och lärorik tidning för en som tycker om återbruk och självhushållning!
/ PW

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser