Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Singelgrupper  (läst 3159 gånger)

TussTuva

• Gäst
Singelgrupper
« skrivet: 16 maj-21 kl 20:25 »
Hej!
Finns det något intresse av att skapa en singelgrupp i norra/ mellersta Dalarna? Där man kunde träffas vid jämna mellanrum, tex i Mora, och stötta o hjälpa varandra i vårt "sökande". Kanske gå ut och ha lite kul, eller något annat.
Så mycket lättare det måste vara då att hitta någon att klicka med skulle jag tro..
Nu är inte jag speciellt social och drivande, men det kanske finns någon som tycker det låter toppen? :-)

Tillsammans är vi starka !

TussTuva

• Gäst
SV: Singelgrupper
« Svar #1 skrivet: 19 jun-21 kl 20:50 »
Hej alla singelvänner!
Nu börjar det närma sig en träff :-D
Först.. det var ju en väldigt dålig tid att föreslå ett möte, i och med coronan, men om vi möts utomhus så borde det inte vara något problem.  Vi kan prata på lite avstånd.

Min 80-åriga väninna i Mora (som också gärna vill vara med) föreslog en träff vid Siljans strand där vi kan köpa oss något gott samtidigt som det finns saker vi kan hitta på om vi vill. Vad sägs om den 20:e juli?
Det är ett par stycken som har kontaktat mig här och några på en annan kontaktsida jag är med på.  Jag  tror nog också att jag kommer att skicka ett litet PM till de jag ser bor i Dalarna.. Så vi kanske kan bli drygt 10 personer?

Det blir alltså en träff bland vuxna seriösa människor, i blandade åldrar, där samtal och att mötas är i fokus. Vi måste våga mötas! Och här kan vi mötas utan att förlora något. Vi kan vara blyga, osäkra och obekväma, men ända ha mycket att ge. Vi ska fokusera på att ha trevligt,  vara närvarande och vara en medmänniska. Av respekt till varandra och oss själva ska vi nog inte förvänta oss något annat. Men förhoppningsvis kan vi stötta varandra i denna process som vi alla är med om.

Låter inte det trevligt!
Förhoppningsvis är det början på fler träffar :-)
Hör av dig om du vill vara med!

TussTuva

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 09 jul-21 kl 10:05 »
Hej!
Vill bara meddela att träffen i Mora är inställd.  MEN vi återkommer om ny tid och plats längre fram!!
Ha en fortsatt skön sommar alla!  :)

else-marie

• Småland
« Svar #3 skrivet: 28 jul-21 kl 08:41 »
Hej.  Vilken bra idé. Får en småländska vara med?  Kan tänka mig att komma upp till Mora.

Hälsningar  Helen

Tur-Johan

• Många skulle va fega om dom bara våga.
    • Dalarna
    • Hemskogen
« Svar #4 skrivet: 29 jul-21 kl 23:04 »
Toppen!
Många skulle va fega om dom bara våga.

Tantjohanna

• Ingen är hopplös!
« Svar #5 skrivet: 06 aug-21 kl 16:14 »
Jag är intresserad, alltid kul att träffa nytt folk och sista året har det varit lite tunnsått med det...  ::)

Amazondoris

• Dalarna
« Svar #6 skrivet: 08 aug-21 kl 09:16 »
Ja, vilken bra idé!  :)

Gårdsman

• -
« Svar #7 skrivet: 29 sep-21 kl 21:43 »
Hej!
Vill bara meddela att träffen i Mora är inställd.  MEN vi återkommer om ny tid och plats längre fram!!
Ha en fortsatt skön sommar alla!  :)
Hej, jag är intresserad bor i södra Dalarna och är 43 år. Finns det någon mer från södra Dalarna?

Mvh Johan

RinaRina

• Dalarna
« Svar #8 skrivet: 29 sep-21 kl 22:13 »
Hej Johan!
Jag bor i Västerbergslagen och är i din ålder. Kul med någon geografiskt tämligen nära härinne...  :)
Jag är vegetarian utan egen  gård - har bara ett litet hus med täppa i en by men drömmer om att kunna odla mer...
Intresserad av byggnadsvård återbruk kreativitet  bla.
Mvh Katarina
”För att visa att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.”

Weey86

• Hejsan! Kille 35 år.
    • -
« Svar #9 skrivet: 27 nov-21 kl 21:23 »
Skulle en kille från Hälsingland vara välkommen?:)

Enstöring

• Hälsingland
    • http://randy.zoomin.se
« Svar #10 skrivet: 19 dec-21 kl 13:33 »
Skulle en kille från Hälsingland vara välkommen?:)
Kanske det går att göra något liknande i Hälsingland annars? Jag har då och då försökt, men utan att få någon respons.

Nordic Vargtand

• Hälsingland
« Svar #11 skrivet: 19 dec-21 kl 16:15 »
Det tror jag.  :)
Слава Україні! Героям слава!

Förenklar man någonting för mycket så blir det till slut helt obegripligt.

Dela detta:

* Inloggade just nu

382 gäster, 5 användare (1 dolda)
Gve, Hardy, glennwesterlund, Lennart MÃ¥rs

* Forum

* Om tidningen Åter

- En kanontidning på alla vis!
/Michael Andreasson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser