Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ni som BARFar och "fuskar" ibland?  (läst 7270 gånger)

Elcyion

  • Inlägg: 85
    • Uppland
SV: Ni som BARFar och "fuskar" ibland?
« Svar #20 skrivet: 22 mar-11 kl 15:43 »
Det ska jag kolla!
Bor hyffsat næra grænsen men svårt att hitta kontakter tycker jag :/

Regga dig på svenska jaktforum och skriv sökes-annonser. Beroende på var jaktlaget finns är olika delar eftertraktade. Runt södermanland (har en tjejkompis där som känner någåt/några jaktlag) är hjärta/lever/njure/lungor... sådant som lämnas kvar. Hamnar du i Östersunds-trakten räknas hjärtat (+ ev. levern) som delikatesser.
Du kan inte få mer än nej ;)
En blogg om två aristokratiska katter som bor ihop en vanlig "svensson-matte"  http://k-r-i-s.bloggplatsen.se/

Just_me

  • Inlägg: 1409
    • Småland
SV: Ni som BARFar och "fuskar" ibland?
« Svar #21 skrivet: 22 mar-11 kl 18:07 »
Regga dig på svenska jaktforum och skriv sökes-annonser. Beroende på var jaktlaget finns är olika delar eftertraktade. Runt södermanland (har en tjejkompis där som känner någåt/några jaktlag) är hjärta/lever/njure/lungor... sådant som lämnas kvar. Hamnar du i Östersunds-trakten räknas hjärtat (+ ev. levern) som delikatesser.
Du kan inte få mer än nej ;)

Vad dum jag är som inte tänkt på det  :-[
Klart det finns jaktforum, hehe, inte ens slagit mig!

Tack för tippset!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

393 gäster, 2 användare
Loellablack, von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Kvartalets höjdpunkt för mig, när det nye Åter kommer!
/Ann-Louise L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser