Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  uppskruvbara radioapparater mm  (läst 2397 gånger)

Jan M Hedlund

  • Gäst
uppskruvbara radioapparater mm
« skrivet: 25 feb-05 kl 10:03 »
Vart finns radioapparater som man skruvar upp att få tag i, och finns det annat som man vrider upp på samma sätt tex ficklampor??? detta borde man försöka utnyttja smart system.

Gruff

  • Inlägg: 4550
    • Östergötland
    • Caprifool
Re:uppskruvbara radioapparater mm
« Svar #1 skrivet: 25 feb-05 kl 12:51 »
Clas Ohlsson har både radio och ficklampa med dymano.

sprithitler

  • Inlägg: 1059
    • Swedish survivalist.
Re:uppskruvbara radioapparater mm
« Svar #2 skrivet: 26 feb-05 kl 05:04 »
Radion kan jag inte uttala mig om, men litar på föregående inlägg.
Hos Clas ohlson finns en ficklampa som man skakar i ca 30 sekunder och får bra ljus i ett par minuter av. om man så skakar lite då och då under användningen lyser lampan i praktiken kontinuerligt.
Lampan kostar under en hundring och känns förtroendeingivande. Jag har en sådan liggande i min bil. Den används i o f s inte så ofta, då jag även har en bra batteridriven diodlampa med mig i jackfickan alltid.
Vad skulle du göra?
Om du inte var rädd.
 I touch the fire and it freezes me, I look into it and its black. Why cant i feel, my skin should crack and peel, I want the fire back.  vapenlobbyn.egetforum.se sprithitler.blogg.se


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

517 gäster, 2 användare (1 dolda)
skogaliten

* Forum

* Om tidningen Åter



Episk tidning! Har följt mig från intresserad till självhushållare med gård och allt.
/Mikael Book

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser