Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

 

Författare Ämne:  Kan inte beställa/logga in  (läst 1200 gånger)

Häxan & Trollgubben

  • Inlägg: 70
    • Värmland
Kan inte beställa/logga in
« skrivet: 26 sep-20 kl 12:48 »
Kan inte logga in på butiken för att beställa tidningen. Är inloggad på forumet med går misslyckas i butiken?

torpjens

  • Inlägg: 2372
  • Vi lever på naturens villkor
    • Södermanland
SV: Kan inte beställa/logga in
« Svar #1 skrivet: 26 sep-20 kl 19:30 »
Hoppas Petter ser detta, ska PMa honom. Jag lyckas lägga grejer i varukorgen och komma till kassan (utan inloggning). Sen går jag inte vidare för jag ville inte handla. Kan du beskriva mer precist vad du gör och vad som går fel? Gärna steg för steg, det underlättar felsökning.
Problemet är inte att makt korrumperar, det är att de korrumperbara söker makten.

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3471
    • Västergötland
SV: Kan inte beställa/logga in
« Svar #2 skrivet: 28 sep-20 kl 07:55 »
Det är inte samma inlogg i butiken som i forumet.
Enklast är att strunta i att logga in utan bara handla, gå till kassan och slutföra köpet, så skapas konto automatiskt om man inte har något.

Häxan & Trollgubben

  • Inlägg: 70
    • Värmland
SV: Kan inte beställa/logga in
« Svar #3 skrivet: 07 okt-20 kl 19:46 »
Det är inte samma inlogg i butiken som i forumet.
Enklast är att strunta i att logga in utan bara handla, gå till kassan och slutföra köpet, så skapas konto automatiskt om man inte har något.

Fast jag kan inte beställa utan att logga in ddå jag skriver in min mail så får jag bara upp ett meddelande om att jag redan är kund och ska logga in...

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3471
    • Västergötland
SV: Kan inte beställa/logga in
« Svar #4 skrivet: 08 okt-20 kl 12:58 »
Det brukar gå beställa ett nytt lösenord om man glömt men jag har mailat ett till dig nu.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

831 gäster, 7 användare (2 dolda)
Stybben, xaelanar, Björkris, Oskari, Jens Osterman

* Forum

* Om tidningen Åter



- Kan bara varmt rekommendera denna tidning!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser