Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vänskap i Voxnatrakten  (läst 625 gånger)

Jaak

  • Inlägg: 11
    • Hälsingland
Vänskap i Voxnatrakten
« skrivet: 11 feb-24 kl 01:06 »
Hej,
Som manlig förtidspensionär föd i 67 och nyligen flyttad till Sverige tänkte jag att de skulle vara trevligt att träffa människa i området. Mitt modersmål är inte Svenska och jag saknar praktik. Nej, jag letar inte efter en livspartner men om det finns någon eller några som är intresserad i att träffa andra människa; ålder spelar ingen roll.
Särskilda hobby har jag inte men jag är intresserad i naturen, djur, odla potatis och äpple  (lite självhushållning), motionera lite (försökar springa 2 x 45 minuter varje vecka i sommaren), vandra, åka skidor (grön och blå), lite långdåkning (nybörjare), baka surdegsbröd, skog & jakt, ishockey (Leksand IF)...
Alkohol, tabak och satsa på spel ingår inte i mitt liv men tvärt emot, en god själv lagad maltid, en bra kaffe/fika
Mina nya utmaningar: spela durspel (absolut nybörjare), lära dansa; salsa till exempel, förbättra min Svenska, renovera huset...
Tjej, med eller utan barn, det spelar ingen roll.
Som sagt, vänskap, ingen relation.
Skicka PM om du är intresserad, tack.
Jaak


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

453 gäster, 3 användare (1 dolda)
Kengus89, Jona d

* Forum

* Om tidningen Åter



- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser