Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Antal inlägg?  (läst 831 gånger)

turinge

  • Inlägg: 138
  • Jag lär mig genom att gå dit jag måste gå
    • Södermanland
Antal inlägg?
« skrivet: 24 maj-12 kl 01:14 »
Det står i min profil att jag skrivit 36 inlägg, men under "mina inlägg" finns 64 stycken. Hur räknar ni inlägg? Eller vad räknas som inlägg? Kanske är det någon fördröjning på uppdateringar...

Jag undrar dessutom hur man får in bilder i sina inlägg?
Jag har det mesta jag behöver...  utom en trevlig karl ;).

ieenilorac

  • Inlägg: 8434
  • www.sonnarpsnaturbruk.n.nu
    • Skåne
    • Sonnarps naturbruk
SV: Antal inlägg?
« Svar #1 skrivet: 24 maj-12 kl 05:33 »
Det du skriver på ljugarebänken och på annonser räknas inte, bara det som är riktiga inlägg på de andra tavlorna.

Du lägger in en bild genom att trycka på "Bilagor och andra tillval" precis under rutan som du skriver ett inlägg i. Under "Bifoga" väljer du en fil att bifoga. Tänk på att bilden får vara max 192 kB
Har nyligen köpt en liten gård på landet. Stora renoveringsbehov, stora möjligheter. Grönsaker, örter, träd och buskar. Bin. Amerikanska gula gäss, peking-, cayuga, welsh harlekin o myskankor, höns av diverse raser o vaktlar.

turinge

  • Inlägg: 138
  • Jag lär mig genom att gå dit jag måste gå
    • Södermanland
SV: Antal inlägg?
« Svar #2 skrivet: 27 maj-12 kl 00:50 »
Tack för svar. Då räknas inte "kontakter" heller mao?
Jag har det mesta jag behöver...  utom en trevlig karl ;).

ieenilorac

  • Inlägg: 8434
  • www.sonnarpsnaturbruk.n.nu
    • Skåne
    • Sonnarps naturbruk
SV: Antal inlägg?
« Svar #3 skrivet: 27 maj-12 kl 07:09 »
Nej, kontakter räknas inte.
Har nyligen köpt en liten gård på landet. Stora renoveringsbehov, stora möjligheter. Grönsaker, örter, träd och buskar. Bin. Amerikanska gula gäss, peking-, cayuga, welsh harlekin o myskankor, höns av diverse raser o vaktlar.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

751 gäster, 1 användare
ärt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser