Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  vill bli lärling hos keramiker  (läst 3539 gånger)

emil.a

  • Inlägg: 54
    • Småland
vill bli lärling hos keramiker
« skrivet: 15 jan-09 kl 15:50 »
hejsan
jag har haft lite drömmar om att bli lärling hos en erfaren keramiker. jag har gått lite kurser innan, men känner att ja inte är nöjd ännu med mina färdigheter.
Gottland har jag haft i mina tankar länge och skulle gärna vilja bo där ett tag. jag hade ändå tänkt att åka dit ett tag i sommar och leva lite.
jag har inte stora krav på varken mat eller logi, hade tänkt tält under den varmare tiden undre året.
om det är någon som har någon kunskap inom detta område eller vill följa mej på min vandring så uppskattas svar varmt.

Kärlek  !
Emil
fritt å fint <3


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

676 gäster, 2 användare
ninanna, von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser