Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  "Reklam" för annons  (läst 1472 gånger)

Anette Ö

  • Inlägg: 612
  • Livet blir inte alltid som man tänkt sig..
    • Närke
"Reklam" för annons
« skrivet: 23 sep-08 kl 11:08 »
Hej.
Jag visste inte var jag skulle lägga min annons så nu gör jag lite "reklam" för den här (hoppas det är OK?!) Jag har en blandras tik som söker hane för mys i höstmörkret :-[.
Tipsa gärna om var man kan lägga in avelsannonser här på Alternativ, har liksom grunnat på det ett tag ??? Jag la annonsen på Djur önskas sedan på Övriga djur önskas, men det känns inte riktigt rätt på nått vis :P
Mvh Anette
Följande 2-benta och 4-benta betydelsefulla varelser finns i mitt liv: Sju barn, ett barnbarn, en svärson, en svärdotter, min älskade pappa 2 katter och en hund.

Uddabudda

  • Inlägg: 1327
  • Mitt hem på jorden
    • Västergötland
SV: "Reklam" för annons
« Svar #1 skrivet: 03 okt-08 kl 19:47 »
Hej!

Jag har tidigare flyttat liknande annonser till "Jobb & Tjänster".

Mvh
Moderator
Självhushåll till nytta och nöje


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

362 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser