Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ny epostlista om fröodling  (läst 1130 gånger)

Anders S

  • Inlägg: 6171
    • -
    • Fröodling.se
Ny epostlista om fröodling
« skrivet: 22 feb-12 kl 18:34 »
Jag startar en epostlista om fröodling. Du kan läsa om listan här:
http://www.froodling.se/indexemaillist.htm

Epostlistan vänder sig främst till dem som har ett specialintresse för fröodling. Tanken är att den ska kunna vara ett lite mer kvalificerat och lite mindre offentligt forum för diskussion om fröodlingsfrågor än vad denna tavla är. Samtidigt blir det ingen speciell inriktning på självhushåll (som detta forum har) och på så vis kanske listan kommer intressera en bredare grupp av fröodlare och fröodlingsintresserade.

Kontakta mig per epost om du är intresserad. Du kan använda epostadressen, som finns på sidan jag länkat till ovan. Om du  är inloggad på detta forum kan du även skicka epost till mig med brevsymbolen som finns till vänster i detta inlägg.

Jag räknar med att tills vidare även fortsätta att svara på frågor om fröodling här på alternativ.nu.

Jag låser tråden nu eftersom detta knappast är en diskussionsfråga på detta forum. Jag vill med detta inlägg bara informera om en ny resurs för fröodlingsintresserade.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

483 gäster, 4 användare (1 dolda)
Nina W, Corvus, Radar

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser