Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Uteburens mått.  (läst 2849 gånger)

Koaala

  • Inlägg: 32
    • -
Uteburens mått.
« skrivet: 18 jun-18 kl 15:23 »
Hej! Har en lösdrift till mina kaniner och en hästbox med bolådor för mamman med ungar. Nu vill jag bygga 7 stycken uteburar ifall man måste separera någon från gruppen. o.s.v. Rasen är Belgisk jätte, alltså rejält stora kaniner. Måtten för buren vad man kan läsa till sig bör vara 1,2 kvm. Min tanke var att bygga 2x0.96 kvm. Alltså totala ytan kaninen kan röra sig på blir 1,92 kvm dock på två våningar. Är det tillåtet? I markhöjd blir det 60 cm högt och övre våningen 100 cm högt som högst. (Lutande tak) Är det tillåtet?

VS

  • Gäst
SV: Uteburens mått.
« Svar #1 skrivet: 18 jun-18 kl 17:52 »

Koaala

  • Inlägg: 32
    • -
SV: Uteburens mått.
« Svar #2 skrivet: 21 jun-18 kl 07:38 »
Jag har sett de måtterna. Vad jag funderar över är om de kan bli uppdelade på två våningar.

Travelerhorses

  • Inlägg: 5540
  • Häxa och djurvän.
    • Värmland
SV: Uteburens mått.
« Svar #3 skrivet: 21 jun-18 kl 11:10 »
Minsta takhöjd nästa år är väl 90cm. O det mäter dom på lägsta punkt.
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

520 gäster, 2 användare
xaelanar, Sjul

* Forum

* Om tidningen Åter



Vilken underbar inspiration!
/Anneli Ullergård

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser