Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  "kapade" trådar  (läst 1235 gånger)

ValleT

  • Inlägg: 57
    • -
"kapade" trådar
« skrivet: 04 apr-12 kl 21:39 »
att kapa trådar o inlägg anses vara oartigt på andra forum men här är det snarare regel än undantag.

Helena R

  • Inlägg: 1862
  • Maskinförare
    • Östergötland
SV: "kapade" trådar
« Svar #1 skrivet: 04 apr-12 kl 21:42 »
Jo, men så blir det väl alltid istället för att man ska skapa nya trådar om samma ämnen hela tiden. ::)
Jag, lilla sonen, katterna och hönsen... Vi bor i ett underbart torp på landet dit knappt nån hittar. :D

LillaSophie

  • Inlägg: 2523
  • Det finns ingen volymknapp på "suverän".
    • Västergötland
    • Nordbornas
SV: "kapade" trådar
« Svar #2 skrivet: 04 apr-12 kl 21:51 »
jag för min del tycker att det blir rörigt om man ska skapa en ny tråd för varje relaterad fråga där ämnet redan belyses i en liknande tråd. jag kapar trådar ofta, gärna, hänsynslöst och helt utan att skämmas och jag tycker att det är roligt om andra hoppar in i "mina" trådar.  ;D det ger ofta en ny infallsvinkel på ett problem, belyser en fråga från ett annat håll och underlättar för folk som i framtiden kanske stöter på liknande problem/frågor. om en trådkapning är för off, så brukar ju moderatorn kunna lyfta ut kapningen till en ny egen tråd om denne anser att det är mer lämpligt.
And always remember: The early bird the gets the worm, but the second mouse gets the cheese.

eremit

  • Gäst
SV: "kapade" trådar
« Svar #3 skrivet: 04 apr-12 kl 22:03 »
vi är ju lantisar!

vattuvarg

  • Inlägg: 1497
  • Lager på lager på lager...
    • Lappland
    • vattuvargs blog
SV: "kapade" trådar
« Svar #4 skrivet: 05 apr-12 kl 00:31 »
Det verkar som om det är samma ämnen som diskuteras oavsett vad trådarna egentligen började med. Så jag är böjd att hålla med Valle, faktiskt.
Varje mänskligt samhälle ska bedömas efter hur väl det tar hand om de svaga.
vattuvargs.blogspot.se


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

796 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter



- Den bästa tidningen någonsin.
/Karl-Lucas

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser