Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Halland Flytta till södra Halland ?  (läst 1846 gånger)

ärt

  • Inlägg: 832
    • Halland
    • www.lillanabben.se
Halland Flytta till södra Halland ?
« skrivet: 02 apr-23 kl 09:57 »
 Här är en avstyckad bondgård, ett tunland god jord, som ägts av mej sedan -78. Där har grejats o grävts på alla håll o kanter. Byggts o renoverats så från utedass till wc och stall till fungerande finsnickeri verkstad. I begynnelsen var planen odling o snickeri. Tiden gick o mest blev där tid till snickrande o byggande av boende och träbearbetning till försörjning.
 Nu är min önskan att se fler på stället. Hur o i vilken form må tid utvisa. Hyra ut, kollektivt...sammägande...nått i någon form som kan möta den tid som är i antågande.
 Sänd pm om intresse. Familj, ensamstående möjligheter finns.
Lämna nuet. Gå till nyet. Rösta blankt.
 Nuet: där du är nu med kropp och sinne. Nyet: där du vill vara med kropp och sinne. Vägen dit?

biggelina

  • Inlägg: 1
    • Skåne
SV: Flytta till södra Halland ?
« Svar #1 skrivet: 15 aug-23 kl 17:46 »
Hej! Jag funderar på att flytta. Det lät intressant det hos dig, men hur ser de ut nu? Kan du ta emot så jag kan hyra hos dig? Eller har du annat på gång?
Mvh
Birgitta

ärt

  • Inlägg: 832
    • Halland
    • www.lillanabben.se
SV: Flytta till södra Halland ?
« Svar #2 skrivet: 15 aug-23 kl 18:30 »
 Sände dej ett pm.
Lämna nuet. Gå till nyet. Rösta blankt.
 Nuet: där du är nu med kropp och sinne. Nyet: där du vill vara med kropp och sinne. Vägen dit?

Maike

  • Inlägg: 1
SV: Flytta till södra Halland ?
« Svar #3 skrivet: 19 aug-23 kl 20:22 »
Hej
Jag är evt intresserad
Vart exakt ligger det? Vad kan man hyra och vad kostar det?
Mvh Maike

ärt

  • Inlägg: 832
    • Halland
    • www.lillanabben.se
SV: Flytta till södra Halland ?
« Svar #4 skrivet: 20 aug-23 kl 07:29 »
Hej
Jag är evt intresserad
Vart exakt ligger det? Vad kan man hyra och vad kostar det?
Mvh Maike
pm skickat
Lämna nuet. Gå till nyet. Rösta blankt.
 Nuet: där du är nu med kropp och sinne. Nyet: där du vill vara med kropp och sinne. Vägen dit?

byfilosofen

  • Inlägg: 2
    • -
SV: Flytta till södra Halland ?
« Svar #5 skrivet: 24 aug-23 kl 13:30 »
Hej. Söker boende till mig och min katt och är lite nyfiken på vad exakt som kan hyras och till vilket pris?
/Linda

ärt

  • Inlägg: 832
    • Halland
    • www.lillanabben.se
SV: Flytta till södra Halland ?
« Svar #6 skrivet: 24 aug-23 kl 14:15 »
Hej. Söker boende till mig och min katt och är lite nyfiken på vad exakt som kan hyras och till vilket pris?
/Linda
Ett pm ligger o väntar på dej
Lämna nuet. Gå till nyet. Rösta blankt.
 Nuet: där du är nu med kropp och sinne. Nyet: där du vill vara med kropp och sinne. Vägen dit?

metsalainen

  • Inlägg: 9
    • Västerbotten
SV: Flytta till södra Halland ?
« Svar #7 skrivet: 15 sep-23 kl 17:13 »
Hej, det låter intressant.....Jag kan tänke mig att flytta hit på vidkommande vintern eller sen höst:):) jag är en trevlig, allsidig, duktig och kreativ person som behöver en plats för att skapa, hjälpa och samarbeide. Jag tycker om odling, snickra ,...Jag är jord skötare:) :) värme hälsningar, metsalainen


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

501 gäster, 2 användare
Dot, ekont22

* Forum

* Om tidningen Åter



- Makalöst mysig och lärorik tidning för en som tycker om återbruk och självhushållning!
/ PW

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser