Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Klippbord ?  (läst 2307 gånger)

Helena S

  • Inlägg: 51
Klippbord ?
« skrivet: 07 mar-07 kl 11:43 »
Hej !

Läste härunder om klippning. Själv har jag handklippt mina tre tackor och baggen några gånger, och som sagt det går ju bra men är jobbigt för ryggen. Funderar på att köpa ett klippbord till nästa gång. Visst har de ett sån´t på LG-produkter ? Är det någon här som har erfarenhet av det eller har ni något annat som är bättre ? Man kanske kan bygga något själv ?

/ Helena.

javill

  • Inlägg: 11408
    • Blekinge
    • Glirnashopen
Re:Klippbord ?
« Svar #1 skrivet: 07 mar-07 kl 13:10 »
Jag är med i den lokala fårföreningen och upptäckte i och med sista utskicket (har inte varit med så länge) att man kan hyra klippbord, våg och kardmaskin där för en hundring eller så. Hyfsat pris om man bara behöver bordet en dag eller så. Så om du är med i en förening kan det vara värt att kolla upp i alla fall.
"Passa på och var glada nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

442 gäster, 4 användare (1 dolda)
Tur-Johan, Sundance, von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser