Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ämnet flyttat!  (läst 1278 gånger)

Bruse

  • Gäst
Ämnet flyttat!
« skrivet: 02 maj-05 kl 16:41 »
För några dagar sedan lade jag in ett ämne under getter i forumet, "Smidig övergång till tuttspann". Så idag lade jag in ett nytt ämne "Risk för överskvalpning" och döm om min förvåning när plötsligt mitt nya ämne flyttas in under det gamla som inlägg. Trots att ämnesnamnet inte ger en korrekt bild av vad som komma skall. Således kommer ju inte många läsa och komma med hjälp... Kanske skall jag ta bort allt, skapa ett ämne som heter killingar och sedan posta allt som har med dessa att göra under???  :(
Daniel

admin

  • Administratör
  • Inlägg: 631
    • Alternativ.nu
Re:Ämnet flyttat!
« Svar #1 skrivet: 03 maj-05 kl 09:57 »
Logiskt och trevligt tycker jag det hade varit att fortsätta diskussionen under rubriken "...tuttspann" och berätta hur det löst sig så andra kan ha nytta av era erfarenheter.

Din nya rubrik "Risk för överskvalpning" ger i vart fall inte mig någon ledtråd om att frågan handlar om hur mycket killigar ska äta. Mina tankar gick till tömning av skittunnor eller möjligen översvämning i dammen efter ett skyfall.   ::)
« Senast ändrad: 03 maj-05 kl 10:29 av admin »


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

714 gäster, 1 användare
von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser