Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ny eko-butik på Internet startar  (läst 1540 gånger)

Anders

  • Inlägg: 1522
    • -
    • felicia.se
Ny eko-butik på Internet startar
« skrivet: 30 sep-07 kl 18:35 »
Kan vara bra att veta.
En ny Internet-butik startar.


http://ekohandel.se/

Filip Skräplund

  • Inlägg: 4577
Re:Ny eko-butik på Internet startar
« Svar #1 skrivet: 30 sep-07 kl 18:44 »
Det var lite tunt med varor, en t-tröja var allt jag hittade.
Verkar vara en hop lycksökande marknadsförare, som vill få in friska pengar att glida runt med.
"I never did give anybody hell. I just gave them the truth and they thought it was hell."  Harry S. Truman

Soshila

  • Inlägg: 2468
    • Småland
    • Alchemilla Trädgårdshäxa
Re:Ny eko-butik på Internet startar
« Svar #2 skrivet: 30 sep-07 kl 18:46 »
Kul att det kommer mer och mer ekohandel!

Men jag fattade inte riktigt vad de ska sälja för något... ???

elf

  • Inlägg: 147
  • Drefseryd Gård
    • Småland
    • Drefseryd Gård
Re:Ny eko-butik på Internet startar
« Svar #3 skrivet: 30 sep-07 kl 18:53 »
Spännande - fast så mycket text och ändå så gick det inte att klura ut vad de skulle sälja...? ???
Om livet på landet i biosfärområde Östra Vätterbranterna & i vacker småländsk kulturbygd: http://drefseryd.wordpress.com Här finns förutom får, nötdjur och biodling även hund, katt, höns, vaktlar och hästar.

Anders

  • Inlägg: 1522
    • -
    • felicia.se
Re:Ny eko-butik på Internet startar
« Svar #4 skrivet: 01 okt-07 kl 07:15 »
JAg tror de börjar om några dar, efter den 5:e oktober. Jag fick ett mail om det hela från nån. Är själv inte inblandad så jag vet ingenting mer än er och att de drar igån om några dar.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

563 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser