Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:   UPPROP: Bakugnen - av västerbottnisk modell  (läst 3086 gånger)

M.A.C.

  • Inlägg: 1
    • Småland
UPPROP: Bakugnen - av västerbottnisk modell
« skrivet: 06 feb-14 kl 08:28 »
Jag försökte innan jul hitta ett exemplar av "bakugnsboken", och fann att de är slut.
Det vore ju en fin julklapp till frun.
Jag kontaktade webshopen som sålt boken och de var osäkra på om de skulle trycka fler.
Han tvivlade på om det fanns underlag för en ny tryckning.
Tydligen var det minimum att trycka 4-500  ex, minns inte den exakta summan.
Jag misstänker att de kan tänka sig att göra en andra tryckning om de får "löfte om köp"...
Om vi kan visa tillräcklig entusiasm här i denna tråden, till låt säga påsk, och sedan kan jag visa upp tråden för
dem som har rättigheterna till boken, så borde man kunna få en tryckning till denna jul.
Man borde ju rimligtvis investera i 400 böcker om man kan sälja dom...
Så nu vill jag vet om några är med mig, eller om frun ska bli utan julklapp i år.

Vill du ha ett ex av Bakugnen - av västerbottnisk modell?

kurt

  • Inlägg: 3488
SV: UPPROP: Bakugnen - av västerbottnisk modell
« Svar #1 skrivet: 12 feb-14 kl 15:43 »
Ett grundkrav om man vill tipsa eller efterlysa en bok är ju att ge en korrekt titel och författare + ev ISBN nummer!

Bäckaryd

  • Inlägg: 106
    • Småland
SV: UPPROP: Bakugnen - av västerbottnisk modell
« Svar #2 skrivet: 12 feb-14 kl 15:53 »
Jamen boken heter ju som ts skrivit och kommer upp först om man bara söker på ordet bakugn på bokus.

snowbird

  • Inlägg: 71
  • Taget för 1 vecka sen
    • Lappland
SV: UPPROP: Bakugnen - av västerbottnisk modell
« Svar #3 skrivet: 10 jun-14 kl 10:32 »
Hej.Jo jag vill gärna ha ett ex av *bakugnsboken',tack

frippe1976

  • Inlägg: 1
    • Västerbotten
SV: UPPROP: Bakugnen - av västerbottnisk modell
« Svar #4 skrivet: 27 jun-16 kl 22:54 »
Jag försökte innan jul hitta ett exemplar av "bakugnsboken", och fann att de är slut.
Det vore ju en fin julklapp till frun.
Jag kontaktade webshopen som sålt boken och de var osäkra på om de skulle trycka fler.
Han tvivlade på om det fanns underlag för en ny tryckning.
Tydligen var det minimum att trycka 4-500  ex, minns inte den exakta summan.
Jag misstänker att de kan tänka sig att göra en andra tryckning om de får "löfte om köp"...
Om vi kan visa tillräcklig entusiasm här i denna tråden, till låt säga påsk, och sedan kan jag visa upp tråden för
dem som har rättigheterna till boken, så borde man kunna få en tryckning till denna jul.
Man borde ju rimligtvis investera i 400 böcker om man kan sälja dom...
Så nu vill jag vet om några är med mig, eller om frun ska bli utan julklapp i år.

Vill du ha ett ex av Bakugnen - av västerbottnisk modell?


Nu finns boken att förhandsboka! Nytryck sker hösten 2016 Gå in på WWW.bakugnsboken.se

Med vänlig hälsning,
Fredrik


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

393 gäster, 2 användare
Adels, Gröfre Slissing

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tycker det verkar vara en mycket innehållsrik tidskrift. Användbara tips och råd för den nyfikne och för de som vill utveckla sitt bruk med hand och hjärta. Tack!!
/Märit Newberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser