Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  gengas volvo  (läst 1595 gånger)

Misse

  • Inlägg: 1840
  • nr 9424
gengas volvo
« skrivet: 27 mar-10 kl 11:31 »
Detta gillar jag! Är det nån som har fler göttiga gen-iala exempel än Herr Gösta Eliasson?

http://www.vk.se/Article.jsp?article=339359
« Senast ändrad: 27 mar-10 kl 11:34 av Misse »
han-djuret Missekatt längtar efter stark själslig och kroppslig närhet...  Drömmer en massa om djup symbios som stärker utan att äta upp varann, som ger värme till småhuttrande själar när vi lekandes går genom glädje och sorg.
Jag tror på ett liv före Döden :)

torbjorn

  • Inlägg: 13763
    • Medelpad

JohnA

  • Inlägg: 1090
  • Snål nord-vallentunisk skrotfyndande återanvändare
    • Uppland
    • EM34
SV: gengas volvo
« Svar #2 skrivet: 31 mar-10 kl 11:15 »
OT: Hörru Torbjörn, hur i hela friden har jag kunnat missa ända fram tills nu att du är en av eldsjälarna i gengasåkandet?  ;D  För mycket snack om rörbestyckade TV-apparater, vattensjuka V6-fordar, ledsna kinamopeder och udda radiokonstruktioner kanske?  ;D
Skitless på översittare med attityden "köp en xxx istället så funkar det bättre". -Inte mitt fel att jag har gott om egna idéer medan de måste låna andras. Kör min 40 år gamla Saab V4 på drygt fyra deciliter milen till vardags. http://ecomodder.com/forum/em-fuel-log.php?vehicleid=847

torbjorn

  • Inlägg: 13763
    • Medelpad
SV: gengas volvo
« Svar #3 skrivet: 31 mar-10 kl 17:32 »
Ja, det måste väl vara något sånt :)

Misse

  • Inlägg: 1840
  • nr 9424
SV: gengas volvo
« Svar #4 skrivet: 01 apr-10 kl 00:05 »
Åhååå :D :D
Hur fasen kunde jag missa att det var du som var med där...??!!????
Läste det noga med stort intresse men missade människorna på bilderna... :P
han-djuret Missekatt längtar efter stark själslig och kroppslig närhet...  Drömmer en massa om djup symbios som stärker utan att äta upp varann, som ger värme till småhuttrande själar när vi lekandes går genom glädje och sorg.
Jag tror på ett liv före Döden :)


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

474 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Jag älskar när tidningen kommer! Myskväll och massor med läsningar!
/Melissa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser