Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Småland Två hus till salu i by med flera Återläsare  (läst 425 gånger)

himmelslund

  • Inlägg: 1
    • Småland
Småland Två hus till salu i by med flera Återläsare
« skrivet: 26 mar-24 kl 19:41 »
Nu blir två hus till salu i vår by. Här bor ytterligare fyra Återläsande familjer med bland annat intressen som självhushållning, meditation, kallbad, högläsning, musik, frigörande dans, mm. Våra barn växte upp här tillsammans men de flesta är utflugna. Oavsett om ni är i vår livsfas eller familj med småbarn skulle det vara roligt med nya grannar som delar våra intressen och vill satsa på att slå ner sina bopålar här. Det är stor risk annars att stora fina permanentbostäder blir fritidshus nuförtiden. Därav denna tråd.
Det är inte vi som säljer husen utan vi är de grannar som blir glada över att få ytterligare återläsare till byn.
Jag tänker att det är ganska unikt läge att två hus blir till salu nästan samtidigt. Är ni två familjer som är i samma livsfas och vill flytta tillsammans till en plats är det ju perfekt.
Det ena huset ligger nu ute på "på gång" här:
https://ludvig.se/fastigheter/lantligt-boende-soder-om-locknevi/
Till denna fastighet hör en stor trädgård, några ha skog och en damm samt betesmarker som håller på att växa igen. Dessutom ett hönshus som också fungerar som fårstall.

Det andra huset ligger inte ute ännu.
Det har en mindre villatomt. Finns plats för ett rejält trädgårdsland, ett växthus finns, litet stall och hönshus. Jag kan ta bild i morgon. Gult trähus med vacker glasveranda. Kommer till försäljning under försommaren.

För frågor om byn: 0703-755600
För frågor om hus: Mäklare, se ovan


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

425 gäster, 6 användare (2 dolda)
Elshira, alternaiv, Be, Hantverkaren

* Forum

* Om tidningen Åter



- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser