Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  hundpensionat norra stockholm/arlanda  (läst 2508 gånger)

Vilse

  • Gäst
hundpensionat norra stockholm/arlanda
« skrivet: 29 jul-08 kl 03:35 »
Naan som vet om naagot hundpensionat paa norra sidan av stockholm, naerhet till arlanda.
Soeker naan som kan haemta baade matte och hundar vid arlanda och sen haerbaergera baade mej och hundar i ca 2-3 dygn.
Jag har inte bil daa jag kommer utan maaste ut o koepa en bil.
(tror inte naan taxi vill ha jyckarna)
soeker ett staelle som kan haerbaergera baade mej o hundar, jag aer inte kinkig med hur jag sover, men vill sova med hundarna daa det aer efter laang resa och inte hemmavid och att det aer en saeker foervaring av hundarna daa jag handlar bil och attiraljer foer fortsatt resa.
detta er inte i morgon utan snarare inom 4-8 maanaders tid.
vill planera.

har mailat naagra hundpensionat som inte svarar alls.


Anette Ö

  • Inlägg: 612
  • Livet blir inte alltid som man tänkt sig..
    • Närke
SV: hundpensionat norra stockholm/arlanda
« Svar #1 skrivet: 05 aug-08 kl 08:06 »
Hej.
Jag tror det blir svårt med ett hund pangis som även tar emot "två bentingar" ;).
Prova istället att annonsera på övrigt sökes här på forumet. Hade jag bott i de trakterna så hade både du o jyckarna fått bo hos mig :)
Lycka till!
Anette
Följande 2-benta och 4-benta betydelsefulla varelser finns i mitt liv: Sju barn, ett barnbarn, en svärson, en svärdotter, min älskade pappa 2 katter och en hund.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

539 gäster, 4 användare (2 dolda)
Sussare, Be

* Forum

* Om tidningen Åter



Vilken underbar inspiration!
/Anneli Ullergård

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser