Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ändra mejaldress när jag har glömt lösenordet...  (läst 1330 gånger)

varmavantar

  • Inlägg: 10
    • Småland
Ändra mejaldress när jag har glömt lösenordet...
« skrivet: 04 jul-23 kl 09:11 »
Hej! Min mejadress har blivit full (hotmail) och trots att jag har raderat ca 25 000 mejl, så är den ändå full... Så något är ju fel på den. Jag kan inte använda mejlen, så jag har en annan mejaldress jag vill byta till här på alvernativ. Tyvärr minns inte jag mitt lösenord, men det gör datorn som tur är, så jag kan komma in här. :) Men jag kan inte byta mejladress, då man behöver lösenordet för det. Och nytt lösenord blir ju också svårt då det troligen skickas till mejladressen...! ;) Någon som har en lösning? :) Ha en fin dag! :)

torbjorn

  • Inlägg: 13750
    • Medelpad
SV: Ändra mejaldress när jag har glömt lösenordet...
« Svar #1 skrivet: 04 jul-23 kl 10:09 »
Det är förmodligen inte antalet mail utan mängden data som har fyllt upp ditt hotmailkonto. Prova att sortera mailen efter storlek på bifogade filer, och radera de med största filerna i första hand.

Radar

  • Inlägg: 1690
    • Jämtland
SV: Ändra mejaldress när jag har glömt lösenordet...
« Svar #2 skrivet: 04 jul-23 kl 20:31 »
Kanske den här artikeln kan hjälpa:
Lösenordhantering på datorn
Tiden går, som allting annat.
Här går den fort så förbannat.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

508 gäster, 4 användare (2 dolda)
ManPåGården, alternaiv

* Forum

* Om tidningen Åter



- Som alltid mycket nöjd. Stycket med "Att ta vara på en gris" var kanon på alla sätt! Gillar nybörjarbreven mycket.
/Marie Mårtensson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser