Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Radera sida i handboken?  (läst 2662 gånger)

torpjens

  • Inlägg: 2372
  • Vi lever på naturens villkor
    • Södermanland
Radera sida i handboken?
« skrivet: 18 jun-12 kl 22:49 »
Om man lagt upp en sida som ingen annan redigerat inbillar jag mig att jag bör kunna radera den. Jag hittar inte hur man gör. Går det inte eller fattar jag bara inte?


Vänligen
Jens
Problemet är inte att makt korrumperar, det är att de korrumperbara söker makten.

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3472
    • Västergötland
SV: Radera sida i handboken?
« Svar #1 skrivet: 19 jun-12 kl 06:22 »
Antingen kan man radera sidor eller inte, oavsett om någon annan redigerat dem. Alla sidans undersidor försvinner också, så det är lite känsligt. Därför har inte in nya användare den rättigheten. Döp den till skräpsida så tar vi bort den sen, eller maila/PM:a till mig, Halte eller andersuppochner.
 
Vana användare som vill har raderingsrättigheten kan höra av sig till mig.

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3472
    • Västergötland
SV: Radera sida i handboken?
« Svar #2 skrivet: 19 jun-12 kl 06:29 »
Hej igen
Du är ju en flitig användare i handboken redan ser jag, så nu kan man maila även dig om man vill radera en sida  ;) -jag satte raderingsrättigheter på dig nu.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter



- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser