Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  KRAV-certifierings-organ  (läst 541 gånger)

tantgroen

  • Inlägg: 35
    • Östergötland
KRAV-certifierings-organ
« skrivet: 21 mar-13 kl 11:54 »
Hej! Någon mer som fått erbjudande att byta till SMAK som certifieringsorgan? Vi har Kiwa Aranea för närvarande och i erbjudandet står det att SMAK ordnar uppsägning av avtalet med dem om jag bara skriver på.
Gillar egentligen inte den sortens marknadsföring, men det verkar ju som SMAK är billigast.
Någon som har erfarenhet av SMAK eller Hushållningssällskapets kontrollanter?
Den vi har nu är ny och vet inte ett dugg om lantbruk, så det känns sisådär när han kommer på sina kontrollbesök.
Frostiga hälsningar...

Existens!

  • Gäst
SV: KRAV-certifierings-organ
« Svar #1 skrivet: 21 mar-13 kl 12:22 »
Jag hade SMAK och tyckte dom var jättebra. Den som kom till mig var gammal bonde.

Dessutom är dom väl billigare än Aranea?

Ek

  • Inlägg: 521
    • Västergötland
SV: KRAV-certifierings-organ
« Svar #2 skrivet: 21 mar-13 kl 19:47 »
Jag hade SMAK och tyckte dom var jättebra. Den som kom till mig var gammal bonde.

Dessutom är dom väl billigare än Aranea?
Kan bara instämma .Här har varit två olika kontrolanter före detta bönder båda två.Kompisen har kiwa en nykläckt paragrafryttare.Han var måttligt road efter senaste besöket..

tantgroen

  • Inlägg: 35
    • Östergötland
SV: KRAV-certifierings-organ
« Svar #3 skrivet: 24 mar-13 kl 07:45 »
Tack för era svar! Det blir att fylla i blanketten och byta genast :)


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

544 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



Kan verkligen rekommendera denna utmärkta matnyttiga publikation! Blir förvånad varje gång den dimper ner hur bra och detaljerade artiklarna är. Dessutom mycket inspirerande. :)
/Anders Ö

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser