Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

 

Författare Ämne:  Torkade, buljongdoppade grisöron, -knorrar och -trynen till hundar  (läst 865 gånger)

Whippet

  • Inlägg: 549
  • Fler självhushållare i världen
    • Norrbotten
Vet inte om jag borde sätta detta under hund, men det är ju produkt tillvaratagande från ett djur vi håller för människomat, så jag provar att sätta det här :P

Vet någon hur man gör sånna där torkade, buljongdoppade grisöron, -knorrar och -trynen som djuraffärerna säljer till hundar? Även liknande från nöt finns det att köpa och självklart råhuds-'ben'. Vore trevligt att kunna ta till vara på HELA grisen  :D

EDIT: Jag provar att flytta tråden eftersom jag gärna vill veta hur man gör och hoppas på att någon kunnig läser det under denna rubrik  :P

 :-* /Anette
« Senast ändrad: 04 nov-10 kl 00:29 av Whippet »
Vi är ett par med 2-årig son som har en Hamiltonstövare, en Border Collie, tre bondkatter, 5+1 blandrasfår, 5+2(+1 kyckling) blandrashöns, 2 linderödgyltor. Såsmåningom kommer det Fjällnära Fjällkor och kanske någon get och häst :)


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

499 gäster, 5 användare (2 dolda)
Monica Wallenberg, Anders Flix, Dot

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser