Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  en fråga o fundering bland singlar på alternativ  (läst 3193 gånger)

Johanna-Marie

• -
SV: en fråga o fundering bland singlar på alternativ
« Svar #20 skrivet: 15 nov-21 kl 15:17 »
Vissa har bra med tur

Tiiril

• -
« Svar #21 skrivet: 16 nov-21 kl 19:56 »
Vissa har bra med tur

Menade du tur att finna den rätte?  :)
Jag skulle inte säga att det var tur för mig.  Jag har offrat mycket för att få relationen att fungera. Det finns ingen partner som är helt perfekt.. en relation kräver mycket jobb och kompromisser. Men så är det ju oavsett om man träffats på nätforum eller i verkligheten. ;)

Johanna-Marie

• -
« Svar #22 skrivet: 16 nov-21 kl 21:19 »
Jo det behövs tur för att hitta någon. Sen är det alltid en viss mängd jobb för alla relationer. Så länge jobbet inte är mer än det man får tillbaks.. fast jag lyckas inte ens hitta nån att umgås med, vet inte hur folk lyckas. Hm

Vasa

• -
« Svar #23 skrivet: 16 nov-21 kl 21:28 »
Menade du tur att finna den rätte?  :)
Jag skulle inte säga att det var tur för mig.  Jag har offrat mycket för att få relationen att fungera. Det finns ingen partner som är helt perfekt.. en relation kräver mycket jobb och kompromisser. Men så är det ju oavsett om man träffats på nätforum eller i verkligheten. ;)
Den bästa relation guiden jag någonsin har läst!
Det påminner om något som jag läste på körkortsboken på många år sedan men ändå inte kunde koppla ihop det med ett ännu bättre sammanhang då. Det stod så här "Ingen har några rättigheter, utan bara skyldigheter."

Dela detta:

* Inloggade just nu

252 gäster, 4 användare (2 dolda)
oskarq, DennisCA

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har tidigare prenumererat. Var så nöjd att jag gav bort en prenumeration. Nu gör jag det igen. En jättebra present tycker jag!
/Margareta Mattsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser