Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Psykologstudent samtal - gratis  (läst 477 gånger)

Xroar

• -
Psykologstudent samtal - gratis
« skrivet: 03 feb-22 kl 14:42 »
Hejsan.
Jag är psykologstudent och söker personer att prata med för att öva på samtalsteknik där jag kan tillämpa teoretisk kunskap mer praktiskt.
Samtalet kan handla om nästan vad som helst, både om problem och besvär men även saker i livet man funderar på att utveckla. Detta kan involvera allt från stress inför jobb eller hur man samtalar bättre med sina barn.
Kan också vara att man är allmänt nyfiken på något inom psykologi ämnet. Samtalen kommer ske digitalt.

Samtalen utgår ifrån ett etiskt förhållningsätt där ingen information sparas eller sprids vidare och ni får vara helt anonyma om så önskas. Jag även hänsyn till personers önskemål och preferenser gällande samtal.
Hör av er med frågor och funderingar.

ManPåGården

• Har frys och källare full efter sommar och höst.
    • Småland
SV: Psykologstudent samtal - gratis
« Svar #1 skrivet: 03 feb-22 kl 19:14 »
Låter spännande!
Älskar Natur dans Uppfinningar och människor

Xroar

• -
« Svar #2 skrivet: 04 feb-22 kl 16:39 »
Låter spännande!
Ja psykologi är spännande tycker jag. Kan lätt bli att man skapar idéer om hur man fungerar som känns logiska. Sen visar forskning hur det egentligen ligger till där en del uppfattningar och strategier man har inte leder till det man förväntar sig. Samtidigt finns det mycket detaljer som är givna men som man förbiser vikten av för att få det liv man vill ha.

ManPåGården

• Har frys och källare full efter sommar och höst.
    • Småland
« Svar #3 skrivet: 04 feb-22 kl 19:22 »
Skulle kunna tänka mig att diskutera om saker runt skogen. Finns många intressanta aspekter. Naturvetenskapliga samhälleliga och hållbar utveckling.
Älskar Natur dans Uppfinningar och människor

Xroar