Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Annonsera  (läst 1167 gånger)

Magnus Sjöbeck

  • Inlägg: 2
Annonsera
« skrivet: 06 jan-19 kl 16:15 »
Hej,
Jag försöker att hitta var man lägger in sin annons, men finner inget ställe där man kan göra det. Verkar att ha gått helt vilse. Jag är inloggad, krävs det fler elektroniska åtgärder att göra innan det funkar? Eller det räcker med att öppna ögonen mer än vad jag lyckats med? Tacksam för tips.

Mvh

Magnus

christelle

  • Inlägg: 7772
    • Blekinge
SV: Annonsera
« Svar #1 skrivet: 06 jan-19 kl 16:47 »
Gå in under rubriken Forum till höger på denna sida > Gå ner till Annonser > tryck på plusrutan eller vad den heter > välj kategori för var du vill annonsera > Nytt ämne > rubricera och skriv in din annons. Du måste vara inloggad för att kunna skriva in din annons.
The woods are lovely, dark and deep.
But I have promises to keep,
and miles to go before I sleep.   R. F.

SV: Annonsera
« Svar #2 skrivet: 20 mar-19 kl 09:26 »
Jag har samma problem och kan inte lägga in en annons. I mitt fall så hittar jag inte något som står ¨Nytt ämne¨

javill

  • Inlägg: 11372
    • Blekinge
    • Glirnashopen
SV: Annonsera
« Svar #3 skrivet: 21 mar-19 kl 00:18 »
Försöker bifoga en bild. Har gått in på Övriga annonser finnes. I raden ovanför annonserna står det Nytt ämne längst till vänster. Där klickar man. Ser det likadant ut hos er?
"Passa på och var glada nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

483 gäster, 2 användare (1 dolda)
xaelanar

* Forum

* Om tidningen Åter



- Reportaget om ostkursen gör att man blir så sugen!
/Sanna h

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser