Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hur mycket fattar dom?  (läst 1011 gånger)

Nina W

  • Inlägg: 3997
    • Värmland
Hur mycket fattar dom?
« skrivet: 10 okt-10 kl 10:50 »
Igår hälsade jag på någon som har en liten knähund, blandras. Han jag lekte och grejade med honom ett tag och sedan satt han sig i stora mattes knä och tittade väldigt intensivt få mig. Då tittade jag tillbaks och sa -ja, du är vacker, men de finaste komplimangerna sparar jag till min katt. Då la han sig platt ned på direkten med en djup suck och la huvudet på sned. Han var rätt rörande, den lille skrutten.

sɹǝpuɐ

  • Inlägg: 5876
  • Vad händer om du tänker tvärtom? Vänder på det?
    • -
SV: Hur mycket fattar dom?
« Svar #1 skrivet: 10 okt-10 kl 11:25 »
En del hundar förstår säkert mänskliga tonfall, känslor och kroppspråk bättre än vad många människor förstår samma sak. Det är nog något som omedvetet avlats hos hundarna fram genom årtusenden. Och eftersom de redan är sociala varelser så var det nog inte ens svårt.

Det hade nog inte gått att undvika.
« Senast ändrad: 10 okt-10 kl 11:29 av sɹǝpuɐ »


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

423 gäster, 1 användare
von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



Episk tidning! Har följt mig från intresserad till självhushållare med gård och allt.
/Mikael Book

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser