Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Värmland Kvinna 28 år och en katt söker boende  (läst 1060 gånger)

Louise Nord

  • Inlägg: 1
    • Värmland
Värmland Kvinna 28 år och en katt söker boende
« skrivet: 30 nov-23 kl 17:57 »
Tjabba tjena! Jag heter Lollo och är 28 år gammal. Jag är en sprallig och nyfiken själ som är trött på ekorrhjulet och som söker boende helst i värmlandstrakten.  ;D
Jag kan tänka mig att få komma och bo i ett kollektiv, en gård, ekoby eller hus på landet där jag arbetar för att få mat och husrum eller betalar en liten summa pengar i månaden. Jag skulle kunna hjälpa till med djurhållning, trädgårdsarbete/odling, bygga, ah you name it! Jag önskar att min katt får springa fritt ute, annars har jag nog inte så höga krav  >:D
Mina intressen är djur, natur, dansa, historia, personlig utveckling och musik. Jag har körtkort och egen bil!

Hoppas på respons, stay blessed
« Senast ändrad: 30 nov-23 kl 18:14 av Louise Nord »

Cayuga

  • Inlägg: 2
    • Halland
SV: Kvinna 28 år och en katt söker boende
« Svar #1 skrivet: 01 dec-23 kl 23:53 »
Jag planerar att starta kollektiv i trakterna av Torsby, med djurhållning och enklare odling. =)

MuirHill

  • Inlägg: 14
    • Västergötland
SV: Kvinna 28 år och en katt söker boende
« Svar #2 skrivet: 21 apr-24 kl 12:39 »
Hej! Har du hittat något ännu? Mvh/ Tg


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

358 gäster, 2 användare (1 dolda)
Ekis

* Forum

* Om tidningen Åter



- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser