Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Sele  (läst 4825 gånger)

hillmut

  • Inlägg: 34
    • Värmland
Sele
« skrivet: 09 feb-11 kl 20:03 »
Är det någon som vet var man kan beställa selar av modellen som länken visar. www.paardentractie.nl/nl/images/gallerij/pic19.htm

Proppen

  • Inlägg: 49
SV: Sele
« Svar #1 skrivet: 09 feb-11 kl 20:17 »
Är inte 100% säker men tror det är amerikanska selar.

Googlade lite och hittade följande länk:
http://www.hastkorning.se/toppmeny/lankar.4.540837b1223ab6d94e80001928.html

Hör med Matts som säljer Amishprodukter om han har selen av typen som du söker


ardennervän

  • Inlägg: 78
    • www.backagard.net
SV: Sele
« Svar #2 skrivet: 10 feb-11 kl 14:37 »
Sådana selar kan du beställa ifrån Amishfolket i USA Både billigt och väldigt bra grejer. Tyvärr ofta lång leveranstid. Är du intresserad kan du höra av dig så ska jag se till att du kommer i kontakt med rätt person i Sverige att beställa av.

Poski

  • Inlägg: 33
    • Västergötland
SV: Sele
« Svar #3 skrivet: 12 feb-11 kl 19:51 »
Kolla in Börjes Tingsryd! Kan ha det.. finns näthandel med.
Gift, tre barn. Bor på hästgård med tre hästar ,Irländsk varghund, jakthundar,höns av raserna  Brahma och Kochin, två katter och kaniner av rasen Tysk jättesheck, Fransk vädur och Belgisk jätte.

pålle

  • Gäst
SV: Sele
« Svar #4 skrivet: 12 feb-11 kl 20:24 »
Kolla in Börjes Tingsryd! Kan ha det.. finns näthandel med.
Nopp dom har inga a arbetseldar av sådan modell. Där i mot har dom nåt som heter frenscoller  eller någe liknande men det är inget att dra tungt med.
« Senast ändrad: 12 feb-11 kl 20:45 av Pålle »

esten

  • Inlägg: 2316
    • -
SV: Sele
« Svar #5 skrivet: 12 feb-11 kl 20:43 »
Nopp dom har inga a arbetseldar av sådan modell. Där i mot har dim nåt som heter frenscoller  eller någe liknande men det är inget att dra tungt med.

De är inte tänkta som koller utan de är bara förstärkta bröstor .

hillmut

  • Inlägg: 34
    • Värmland
SV: Sele
« Svar #6 skrivet: 16 feb-11 kl 19:04 »
Sådana selar kan du beställa ifrån Amishfolket i USA Både billigt och väldigt bra grejer. Tyvärr ofta lång leveranstid. Är du intresserad kan du höra av dig så ska jag se till att du kommer i kontakt med rätt person i Sverige att beställa av.

Hej Ardennervän
Provade att mejla dig men fick inget svar.
Om du ser detta så kan du gärna skicka ett mejl med namn vem man ska kontakta.
Mvh Henrik

ardennervän

  • Inlägg: 78
    • www.backagard.net
SV: Sele
« Svar #7 skrivet: 19 feb-11 kl 17:03 »
Ja förlåt mig. är lite dålig på att svara på mail. Personen du söker är samme Mats som finns med i länken till Robert på Hastkorning som var med i ett tidigare inlägg i denna tråden. Behöver du tala med nån som har erfarenhet av selarna i fråga kan du väl ringa mig.
MVH Ardennervän

SV: Sele
« Svar #8 skrivet: 22 nov-17 kl 10:50 »
Ardennervän jag vill gärna komma i kontakt med dig. Angående sele. Mvh Emma


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

772 gäster, 7 användare (2 dolda)
xaelanar, krokodil, Tiomilaskogen, peterm, Palle500

* Forum

* Om tidningen Åter



- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser