Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tvåstegsborr  (läst 1196 gånger)

gröngölingen

  • Inlägg: 129
    • Skåne
Tvåstegsborr
« skrivet: 18 mar-19 kl 19:41 »
Är det någon som vet var man kan köpa ett tvåstegsborr till Chlas Olsons kopplingsskruv 11-1336-50, Chlas Olson sålde ett sådant borr tidigare men det har utgått ur deras sortiment efter vad jag kan se. Det kostade c:a 130:-. Wurth tror jag har ett sådant borr men när jag frågade på priset för något år sedan ville de ha 935:-. Med det priset bli det inte något köp. 

docswood

  • Inlägg: 192
    • -
SV: Tvåstegsborr
« Svar #1 skrivet: 18 mar-19 kl 19:44 »
Theofils har ett skapligt sortiment men även prislistan håller oftast den högre nivån, hör med dom.

 

torbjorn

  • Inlägg: 13745
    • Medelpad
SV: Tvåstegsborr
« Svar #2 skrivet: 18 mar-19 kl 20:35 »
Leta på borrens artikelnummer i en gammal clasohlsonkatalog, och fråga deras kundtjänst om saken.

Annars skulle det inte förvåna mig om det går att hitta på Jula, Swedol eller något välsorterat byggvaruhus (t ex Beijer).

gröngölingen

  • Inlägg: 129
    • Skåne
SV: Tvåstegsborr
« Svar #3 skrivet: 20 mar-19 kl 22:49 »
Nu har jag hittat borret jag sökte. Det var inte ett tvåstegsborr, det var ett trestegsborr för kopplingsskruvar jag letade efter. Jag hittade det på Hemfint.se.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

758 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Superbra tidning, väldigt intressanta artiklar.
/ Jimmy

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser