Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Agressiv kanin hona 1år ca !?!  (läst 2903 gånger)

Miss Onlina

  • Inlägg: 1
Agressiv kanin hona 1år ca !?!
« skrivet: 29 apr-18 kl 09:27 »
Finns någon som kan slakta kanin ? runt omkring utanför norrköping ”grannbyarna ”
Jag får henne inte sluta knorra hot o bitas o blir värre o värre tyvärr o jag vill ej gå vetten
Så hus behovs hjälp att ev lära hur man gör ?
Jag har läst på om slaktregler o hur man gör
så bara modet som sviktar 🤪

 

Yasimato

  • Inlägg: 1
    • Småland
SV: Agressiv kanin hona 1år ca !?!
« Svar #1 skrivet: 30 apr-18 kl 05:02 »
It's the information I'm looking for.

Linnea444

  • Inlägg: 211
    • -
SV: Agressiv kanin hona 1år ca !?!
« Svar #2 skrivet: 07 aug-18 kl 16:21 »
Varför inte sälja kaninen?


Skickat från min iPad med Alternativ.nu

Smultronblomman

  • Inlägg: 6
    • -
SV: Agressiv kanin hona 1år ca !?!
« Svar #3 skrivet: 22 feb-19 kl 17:35 »
Min kanin har varit lite sådär också. Hon nafsar och biter mot mig när jag har handskar på. Om jag tar av handskarna blir hon lite lugnare eftersom att hon känner min doft och förstår att jag inte tänker skada henne. Det beteendet har gått över med tiden. Brukar du vara med din kanin ofta så att hon känner sig bekväm med dig? Annars skulle jag föreslå att du börjar vara med henne mer. Kaninhonor brukar vara lite sura av sig under den tid de blir könsmogna så det skulle ju kunna vara pga det. Har hon alltid varit sur? Jag skulle rekommendera att se till att du säljer henne till ett kärleksfullt hem istället för att slakta henne ifall du inte har tid för henne😊


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

734 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter



- Jättenöjd och glad över tidskriften Åter!
/ Märit

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser