Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  köpa färgat rosa skinn/läder  (läst 2066 gånger)

Roadkill

  • Gäst
köpa färgat rosa skinn/läder
« skrivet: 18 feb-07 kl 18:12 »
hej är det någon som vet var man kan få köpa färgat skinn och läder?
även andra färger men det är främst rosa jag är ute efter.

tack på förhand

idamaria

  • Inlägg: 129
Re:köpa färgat rosa skinn/läder
« Svar #1 skrivet: 19 feb-07 kl 10:08 »
I de fallet om du ska ha rosa kanske du ska kolla efter fuskskinn/läder, tror det kan vara både lättare o billigare att få tag i, fast det beror ju såklart på vad du ska sy eller göra av det, det kanske inte passar med fusk. Men annars hittar man ju det i välsorterade tygaffärer, den här affären i sundbyberg, tyger tyger kanske den heter, den har ju allt.

men som sagt, de kanske inte va fuskgrejjer du var ute efter :)
Kom ihåg att visa gästfrihet, ty det har hänt att de som gjort det har haft änglar till gäster utan att veta om det. Hebr. 13:2


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

455 gäster, 3 användare (2 dolda)
Veronika Larsson

* Forum

* Om tidningen Åter



- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser