Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Meningslösa bestraffningar  (läst 1873 gånger)

Charlotte

  • Inlägg: 5285
    • -
Meningslösa bestraffningar
« skrivet: 21 feb-09 kl 19:57 »
En rolig video som visar vilken nytta man kan ha av hunden i köket och det meningslösa i användandet av hårda bestraffningar när man tränar hund ;D

                              Mvh
                            Charlotte
"He is your friend, your partner, your defender, your dog.
You are his life, his love, his leader. He will be yours, faithful and true, to the last beat of his heart. You owe it to him to be worthy of such devotion"

vallhunden

  • Inlägg: 3009
    • Västergötland
SV: Meningslösa bestraffningar
« Svar #1 skrivet: 21 feb-09 kl 20:45 »
Jag vet inte... Han la ju faktiskt inte tillbaka handduken över korgen igen!
Kvinna som bor själv på landet med ett 30-tal tackor (Gotlandsfår) och 3 Border Collies.

Charlotte

  • Inlägg: 5285
    • -
SV: Meningslösa bestraffningar
« Svar #2 skrivet: 21 feb-09 kl 21:20 »
Såna hemska förseelser kanske tom svansen borde ryka för?!? ;0)                               Mvh Charlotte
"He is your friend, your partner, your defender, your dog.
You are his life, his love, his leader. He will be yours, faithful and true, to the last beat of his heart. You owe it to him to be worthy of such devotion"

Krantzgården

  • Inlägg: 87
    • Jämtland
SV: Meningslösa bestraffningar
« Svar #3 skrivet: 31 mar-10 kl 23:01 »
Hej på er!
Men kära Charlotte, han lade sig ju på rygg! Han gav sig! Då kan du ju inte skära trampisarna av han?
Ärligt, ibland skulle jag vilja strimla min älghundstik Mumma, för hon sover på köksbordet när jag vänder ryggen till!
Jag menar, när man har påskpyntat med ny fin duk, påskris, porslinstuppar och godishöna. Hur roligt är det med en stor hund mitt i alltihop?
Det är en jäkla tur att hennes matte och husse älskar henne...
Hälsningar Krantzgården

Travelerhorses

  • Inlägg: 5540
  • Häxa och djurvän.
    • Värmland
SV: Meningslösa bestraffningar
« Svar #4 skrivet: 31 mar-10 kl 23:21 »
Underbar hund *s*
rolig film jue ,,men nej jag skulle inte akseptera en hund på bordet  :-X
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Anna Ho

  • Inlägg: 1079
    • Östergötland
SV: Meningslösa bestraffningar
« Svar #5 skrivet: 01 apr-10 kl 16:40 »
Underbar film, tack snälla för titten !! :-*
"Lycka är att ha en Heeler i hälarna och en korthårs Collie i knät :-)"

Har mjölkkor, hundar, häst, huskatter och en Maine Coon, marsvin och höns: dv RIR, dv Plymouth Rock och dv Sussex.

Snoken

  • Gäst
SV: Meningslösa bestraffningar
« Svar #6 skrivet: 02 apr-10 kl 08:50 »
 :D Vilken härlig film!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

805 gäster, 4 användare (1 dolda)
Be, eremit1, Dot

* Forum

* Om tidningen Åter



- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser