Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Getter på youtube  (läst 725 gånger)

Anna

  • Inlägg: 850
    • -
Getter på youtube
« skrivet: 21 aug-08 kl 17:18 »
Vill börja med att varna alla som har annat de måste gå och göra. Börjar man titta så kan man fastna en bra stund...
Denna är lite häftig; 16 getter i ett träd i Afrika!

3 timmar gamla 

Ridtur på ett får


Varje video leder till en massa andra, så man kan verkligen fastna.
Lycklig på landet i Medelpad med make, två söner, katt, höns och förhoppningsvis mer djur framöver...

 

Vercinos

  • Inlägg: 155
  • Smedsgårds djurhörna
    • Småland
    • Smedsgårds djurhörna
SV: Getter på youtube
« Svar #1 skrivet: 21 aug-08 kl 21:22 »
Jag är bara mammaledig 25 % just nu och har inte tid att fastna på you tube, men det gjorde jag i alla fall. Dumt förslag ;D, skämt åsido: värt en titt (eller två).
Kram
Gift 36-åring med fem barn, fyra hundar, fem Sv. lantrasgetter, två katter, tre marsvin, undulater, samt höns och fransk vädur.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

792 gäster, 2 användare
von tratt, Anders Flix

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser