Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ändra befintlig annons?  (läst 1258 gånger)

disajners

  • Inlägg: 7
    • Bohuslän
Ändra befintlig annons?
« skrivet: 18 feb-19 kl 16:01 »
Hej!
Jag har två annonser som jag behöver uppdatera - en under Bostad finnes och en under Kollektiv för självhushållare. Jag behöver ändra inflyttningsdatum. Har försökt göra det tidigare utan att lyckas och blev tvungen att ta bort annonserna och lägga till dem igen. Finns det ingen ändra-funktion? Det är ju lätt att råka skriva fel...
/ Lena

Toll

  • Mr Toll
  • Global Moderator
  • Inlägg: 138
  • Ack ack
    • -
SV: Ändra befintlig annons?
« Svar #1 skrivet: 19 feb-19 kl 06:50 »
Använder du appen eller datorn?

Pröva med datorn.

Magnus Sjöbeck

  • Inlägg: 2
SV: Ändra befintlig annons?
« Svar #2 skrivet: 19 feb-19 kl 18:02 »
Använder du appen eller datorn?

Pröva med datorn.

Tack för svaret. Tyvärr är jag mycket okunnig på dator. Jag har alltså lyckats få in min annons, men vill nu göra några ändringar i texten. Förstår inte din fråga riktigt. Finns inte appen i datorn? Är det två helt olika tillämpningar för att navigera runt? Utveckla dig gärna om detta. Jag vet dock att jag inte är med i något nätverk? Hur skulle du själv gå tillväga för att nå din egen annons i respektive fall?

Magnus

Fixat citat.
« Senast ändrad: 25 feb-19 kl 18:57 av javill »

Pia och Kjell

  • Gäst
SV: Ändra befintlig annons?
« Svar #3 skrivet: 19 feb-19 kl 21:53 »
Hej!
Jag är alldeles ny här, har precis fått ihop annonsen UPPLEV ÅRSTIDERNA MITT I NATUREN, Bostad finnes och naturligtvis måste jag göra en ändring. Hittar ingen ingång till detta, bara 'radera', men vill helst inte göra det. Det måste väl finnas någon ändra-funktion. Som sagts ... det är ju ganska lätt att skriva fel.
Pia och Kjell

disajners

  • Inlägg: 7
    • Bohuslän
SV: Ändra befintlig annons?
« Svar #4 skrivet: 24 feb-19 kl 18:09 »
Använder du appen eller datorn?

Pröva med datorn.

Använder datorn. (har inga app-grejer)

Dillkrona

  • Inlägg: 1
    • Södermanland
SV: Ändra befintlig annons?
« Svar #5 skrivet: 10 apr-19 kl 23:16 »
Hej
Jag använder också datorn just nu, men hittar ingen redigera-knapp.
Kan någon vänlig själ beskriva hur och vart man ska klicka för att redigera ett inlägg i forumet?
Tack snälla!

 :-*

Jenny


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

567 gäster, 5 användare
xaelanar, alternaiv, Kengus89, ÖsterFröken, Lenakatarina

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser