Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Dvärg Kochin  (läst 700 gånger)

wunderbaums

  • Inlägg: 10
    • Småland
    • Wunderbaums Kennel
Dvärg Kochin
« skrivet: 22 mar-13 kl 15:08 »
Hejsan !
Jag är helt ny här inne, har länge läst och spanat på denna sidan, men nu va det dags att bli medlem !

Jag ska äntligen skaffa höns (igen) Bor nu sen ett år tillbaka på landet och ska nu börja "bygga upp" min lilla gård =)
förutom Hundar & katter så har vi skaffat kaniner (oxå igen) och snart kommer fler !
Sen har jag bokat några höns, dvärg kochin ! ska renovera mitt gamla brygghus och hade behövt lite tips och råd om hur för att få hönsen att trivas riktigt bra ! det va så längesen jag hade höns, så jag känner mej helt grön.
Senare till våren kommer det oxå får hit. Just nu är jag full av inspiration, och förväntansfull ! =) vill bara att snön ska försvinna så jag kan sätta fart med alla projekt !
[annonsinslag]
Jag har hemsida och blogg, men ska starta en ny blogg nu för alla som vilja följa mitt projket att bygga upp min drömgård med diverse smådjur =)
Hoppas jag kommer lära känna många vettiga människor här inne ! =)

Mvh Sara
Wunderbaums Kennel
Smålands Hundcenter
« Senast ändrad: 22 mar-13 kl 16:00 av Sirpa »
www.sirsekulla.blogspot.com
Bloggen om djuren, gården & inredning


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

539 gäster, 3 användare (2 dolda)
Sebastian Berggren

* Forum

* Om tidningen Åter



- Superbra tidning där det mesta tas upp! Klart prisvärd läsning.
/Theo

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser