Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Trevlig tjej med naturintresse sökes i hela landet  (läst 4434 gånger)

Vildmarksmannen

  • Inlägg: 5
    • Östergötland
Trevlig tjej med naturintresse sökes i hela landet
« skrivet: 17 dec-22 kl 20:06 »
Är en något kräsen men trevlig och humoristiskt kille i femtioårsåldern. :) Har ett stort naturintresse som jag gärna delar med rätt tjej. Rör mig mycket i naturen under alla årstider, odlar ibland, reser och njuter av tillvaron. På sommaren gillar jag bad men också att vandra och tälta samt paddla plus en massa mer. Letar någon trevlig och gärna yngre för kontakt och om tycke uppstår, är att tanken att leva och njuta livet tillsammans och leva livet så fritt och naturnära som möjligt. Jag lever faktiskt redan ganska fri och naturnära, använder naturens olika gåvor, fiskar och jagar ibland men det är även rogivande att bara mata fåglarna. På vintern är det kul att spåra djur och elda i djupa skogen. Är allmänt ganska händig och kan nog det mesta om naturen, byggadsvård, odling och självförsörjning. Jobbar enbart så mycket som behövs och då mest med naturvårdsfrågor. Vidare är jag nog ganska manlig eller attraktiv om man vill uttrycka sig så. För den rätta som gärna får gilla att röra på sig är jag ganska flexibel och flyttbar fast jag har egna ställen.
Mer info om mig kan du få om du skriver pm.
Våga och vin  ;) Yess
/Vildmarksmannen

 
« Senast ändrad: 18 dec-22 kl 12:35 av Vildmarksmannen »

skogsfe

  • Inlägg: 14
    • -
SV: Trevlig tjej med naturintresse sökes i hela landet
« Svar #1 skrivet: 18 dec-22 kl 20:43 »
Hej!
Vilken härlig beskrivning  på dig och ditt liv. Skulle passa mig perfekt MEN tyvärr du är ca 10 år för ung, för visst har ålder betydelse...

Vildmarksmannen

  • Inlägg: 5
    • Östergötland
SV: Trevlig tjej med naturintresse sökes i hela landet
« Svar #2 skrivet: 19 dec-22 kl 21:21 »
Tack skogsfe att du tyckte om min beskrivning!  :)

Nina W

  • Inlägg: 3993
    • Värmland
SV: Trevlig tjej med naturintresse sökes i hela landet
« Svar #3 skrivet: 21 dec-22 kl 23:33 »
Jag säger samma sak - du har gett en härlig presentation av dig själv men jag är i äldsta laget - 56 år och en riktig lantis som trivs med att bo enkelt och är trygg i naturen, men utan mycket erfarenhet av friluftsliv. Bor mitt i Värmland och flyttar inte långt.

Vildmarksmannen

  • Inlägg: 5
    • Östergötland
SV: Trevlig tjej med naturintresse sökes i hela landet
« Svar #4 skrivet: 22 dec-22 kl 22:36 »
Tack Nina för trevlig återkoppling på min presentation och samtidig för lite info om dig! :) Det verkar finnas en del trevliga äldre tjejer härinne  :)

Vildmarksmannen

  • Inlägg: 5
    • Östergötland
SV: Trevlig tjej med naturintresse sökes i hela landet
« Svar #5 skrivet: 12 jan-24 kl 21:22 »
:) :D


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

312 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter



Bästa tidningen!
/Malin Eklöv

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser