Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalarna Friluftsälskande djur- och naturman söker kontakt med dito kvinna  (läst 2483 gånger)

GWH

  • Inlägg: 1
    • Dalarna
Jag är en skogsman som trivs bäst utomhus, jag älskar djur och har hundar, katter, höns, ankor och getter. Det är mycket pyssel med att ta hand om alla djur på gården. När jag hinner tycker jag också om att odla och har nyligen byggt ett växthus. Ett annat intresse jag har är att utveckla mig som konstnär. Jag har bland annat skapat skulpturer med motorsåg och nyligen har jag börjat med smide. Jag tycker också om att vara på sjön, en dröm jag har är att så småningom bygga en husbåt. Jag har ett manligt utseende, men invändigt är jag en känslo-kille. Tycker om djupa samtal och att utvecklas som människa, och jag strävar mot att utvecklas mot att bli mitt bästa jag.

I relationer är öppenhet och ärlighet viktigt för mig, liksom närhet och att göra saker tillsammans. Oftast är jag öppen för äventyr. Jag är 48 år och har två vuxna barn, men ibland tänker jag att det skulle vara roligt med fler...

Om du är en positivt nyfiken fröken, hör av dig  : )

13975

  • Inlägg: 2
    • Jämtland
hur gammal är du

13975

  • Inlägg: 2
    • Jämtland
oj  såg din ålder

elinkristina

  • Inlägg: 1
    • Västergötland
Hej! Var i landet befinner du dig?!

Linda

  • Inlägg: 5
  • 2 barnsmamma med egen villa i Mariestad
    • Västergötland
Bara testar appen. Kommer det här öppet i tråden eller privat?

Tångräkan

  • Inlägg: 1976
    • Åland
Bara testar appen. Kommer det här öppet i tråden eller privat?

Det syns öppet i tråden.
Var dig själv, alla andra är redan upptagna.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

340 gäster, 5 användare (1 dolda)
Själv är bäste dräng, isa, von tratt, mulen

* Forum

* Om tidningen Åter



Kan verkligen rekommendera denna utmärkta matnyttiga publikation! Blir förvånad varje gång den dimper ner hur bra och detaljerade artiklarna är. Dessutom mycket inspirerande. :)
/Anders Ö

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser