Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Södermanland Litet hus/stuga i Mariefreds/Stallarholmstrakten sökes för permanentboende  (läst 859 gånger)

Cattis L

  • Inlägg: 1
    • Södermanland
Hej!
Jag söket ett litet hus/stuga för permanentboende from 1/10 alternativt 1/9. Min dröm är att bo i en ekoby, eget boende men gärna med gemensamma ytor och odling/permakultur.
Jag bor utanför Mariefred och söker nytt boende i trakten.
/Cattis

Mårten Falk

  • Inlägg: 12
    • Södermanland
Jag har ett torp utanför Eskilstuna (i alla fall en grannkommun) och jag odlar och har höns och försöker vara självförsörjande. Det vore roligt att odla tillsammans med fler så om du har ett Tiny House så kan du få ställa upp det på mi tomt.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

851 gäster, 4 användare (2 dolda)
von tratt, LimJans

* Forum

* Om tidningen Åter



- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser