Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

 

Författare Ämne: Södermanland Hus i stan till salu för självhushåll och kanske kollektiv?  (läst 61 gånger)

Karlun3

  • Inlägg: 1
    • Södermanland
Södermanland Hus i stan till salu för självhushåll och kanske kollektiv?
« skrivet: Igår kl. 22:20 »
Jag säljer just nu mitt stora hus i Eskilstuna, och jag vill tipsa här om att det skulle passa så bra som kollektivhus!
4 sovrum, möjlighet till 3 vardagsrum, ett rum perfekt för typ keramikstudio, pysselrum etc då det är ett fd kök med stam o vatten kvar.
Två tvättmaskiner ingår. Tomten är stor och jag har tidigare haft höns, fantastiska möjligheter till odling om man vill med flera olika fruktträd. Detta är så nära man kan komma självhushåll i stan!
Allt detta på 10minuters cykelväg från tågstationen, samt bad, friluftsområde, blåbärsskog etc.

Det bästa till sist, köket är som ett mindre restaurangkök med stort kallskafferi, extra stor diskmaskin och massor av arbetsyta.
Så är ni det lilla kollektivet eller familjen som vill leva som på landet fast i stan så har ni ett bra förslag här.

https://www.hemnet.se/bostad/villa-9rum-vilsta-eskilstuna-kommun-fredrikshofsgatan-1-21245336



 


Dela detta:

* Inloggade just nu

524 gäster, 1 användare
von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Å vilken härlig tidning
/Susanne

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser