Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Eventuellt jobba och bo  (läst 1466 gånger)

Naturen__0022

  • Inlägg: 9
    • -
Eventuellt jobba och bo
« skrivet: 09 mar-23 kl 02:09 »
Hej.

Jag är en 25 årig tjej från Stockholm.

Jag har annons under boende sökande men provar göra en annons också här gällande annonser för jobb.

Jag skulle eventuellt vara intresserad av att jobba och bo i ett hus/hos någon/kollektiv etc och hjälpa till med djur, barn, städning, odling, trädgård med mera.

Jag skulle även vara intresserad av ett liknande jobb i Stockholms området och att jag bor kvar i mitt nuvarande boende. Båda lösningarna känns intressanta. Jag är väldigt bra med djur och natur. Intresserad av trädgård och odling. Samt städning och barn.

Jag har varit sjukskriven under en lång tid och har vissa funktionsnedsättningar. Jag har lite mindre ork än vanliga människor och är ganska känslig. Jag har varit utbränd. Jag tänker att alla människor kan ha en plats i samhället även om man är lite mera känslig.

I övrigt är jag en mycket lugn person och jordnära. Jag gillar djur och natur. Gillar lugna saker i livet. Spirituell också.

Finns i Stockholm just nu och de flesta områden skulle vara intressanta. Om det skulle vara en boende situation så vill jag bo med kvinnor. Djur går bra.

Vasa

  • Inlägg: 318
    • -
SV: Eventuellt jobba och bo
« Svar #1 skrivet: 18 mar-23 kl 10:23 »
Om du inte har sett den än, ser du den kanske nu när du förhoppningsvis får ett svars meddelande i ditt mail https://www.alternativ.nu/index.php?topic=201052.0

MuirHill

  • Inlägg: 14
    • Västergötland
SV: Eventuellt jobba och bo
« Svar #2 skrivet: 17 sep-23 kl 16:36 »
Har du hittat något ännu?


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

347 gäster, 2 användare (1 dolda)
javill

* Forum

* Om tidningen Åter



- Kvartalets höjdpunkt för mig, när det nye Åter kommer!
/Ann-Louise L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser